sepantaseo
sepantaseo

۵ بايد و نبايد در طراحي داخلي و دكوراسيون منزل

۸ مرداد ۱۳۹۶ مديريت سايت طراحي داخلي و دكوراسيون

در طراحي داخلي و دكوراسيون منزل، نكات ريزي وجود دارد كه همين نكات به ظاهر پيش پا افتاده، خانه شما را به يك محل زيبا، شيك و رويايي تبديل مي كند. در ادامه ۵ تكنيك مهم در طراحي داخلي و دكوراسيون را بررسي مي كنيم:

نكته ۱: وسايل قديمي و جديدتان را با هم تركيب كنيد. طوري اين تركيب را انجام دهيد، كه به نظر برسد، وسايل خانه خود را طي چندين سال خريده ايد، نه همه را با هم و يك جا.

نكته ۲- روي يك ديوار تمركز كنيد.

 

يكي از ديوار هاي خانه را انتخاب كرده و آن را كاغذ ديواري كنيد با اين كار توجه ها را به اين ديوار متمركز خواهيد كرد، براي اتاق خواب هاي كوچك مي توانيد سقف را انتخاب كنيد تا با تمركز بر روي سقف باعث گردش چشم ها و در نتيجه بزرگ تر نشان دادن فضاي اتاق شويد.

نكته ۳- در دنبال كردن مد زياده روي نكنيد.

اگر از طرحي كه تازگي ها مد شده، خوشتان آمده است و دوست داريد در طراحي داخلي و دكوراسيون خانه خود از آن استفاده كنيد، مانعي نيست، اما در اين كار زياده روي نكنيد و سعي كنيد چنين تغييراتي را در ابعاد كوچك به فضا بدهيد. به عنوان مثال اگر از مبل هاي گلدار خوشتان آمده، به جاي تعويض كل مبل ها، كوسن ها را گلدار كنيد. در اين صورت مي توانيد پس از چند سال كه از مد افتادند آنها را با هزينه ي كمتري عوض كنيد.

نكته ۴-به دنبال مبل هاي با كيفيت باشيد.

مبل هاي شما تاثير بسيار زيادي در طراحي داخلي و دكوراسيون خانه شما دارند. آن ها ميزبان ميهمانان بسياري هستند. بنابراين اگر با صرف هزينه اي بيشتر، مبلي با كيفيت تر تهيه كنيد، در مدت زمان طولاني تري از آنها استفاده خواهيد كرد.

نكته ۵-قاب ها را نامتقارن، آويزان نكنيد.

قاب ها هم تاثير به سزايي در طراحي داخلي و دكوراسيون محل زندگي شما دارند. مهم نيست كه درون قابتان يك عكس خانوادگي است يا يك اثر هنري، بهتر است قاب هايتان را در قالب يك مجموعه از ديوار آويزان كنيد. اگر مي خواهيد دو قاب را در كنار هم به يك ديوار بياويزيد دقت كنيد يا به صورت موازي در كنار هم يا عمودي روي هم قرار گيرند. آويزان كردن آنها در فاصله اي زياد از هم نيز اشتباه ديگري است كه نبايد مرتكب شويد.

دكوراسيونطراحي داخليطراحي داخلي و دكوراسيون منزلنكات طراحي داخلي منزل

 

منبع: http://parisadecor.ir 

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۰۴:۳۰ ] [ sepantaseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی