sepantaseo
sepantaseo

سلفون آشپزخانه براي تازه نگه داشتن غذا استفاده مي‌شود، اما كاربردهاي ديگري خارج از آشپزخانه دارد.

1- با سلفون مي‌توان رنگ، تركيبات رنگي يا بتونه را پوشش داد. با اين كار از خشك شدن اين مواد جلوگيري مي‌كنيم و روز بعد هم مي‌توانيم از آن‌ها استفاده كنيم.

2- وقتي به جايي نقل مكان كنيم و يا به يك پيك نيك خارج از شهر مي‌رويم، براي اين‌كه ظروف به هم برخورد نكنند دور هر كدام از آن‌ها سلفون مي‌پيچيم.

3-وقتي جسم سنگيني را حمل كنيم، يك تكه بزرگ از سلفون را به دور خود تاب مي‌دهيم تا به صورت يك طناب درآيد. طناب را دور بسته مورد نظر مي‌پيچانيم و دو سر آ نرا به هم گره مي‌زنيم. سلفون پيچيده شده مانند يك طناب محكم عمل مي‌كند.

4-از سلفون براي نگه داشتن غلطك رنگ مي‌توان استفاده كرد. غلطك يا قلموي رنگ خيس را در سلفون قرار مي‌دهيم و از خشك شدن آن‌ها جلوگيري مي‌كنيم. با اين كار روز بعد هم مي‌توان از آن استفاده كرد.

5-  اگر قصد داريد كفش و يا چكمه خود را تا فصل بعدي در كمد نگه داريد، روي آن را به طور كامل چندين لايه سلفون بپوشانيد. با اين كار از جذب گرد و خاك روي آن جلوگيري مي‌كنيم.

6-  زماني كه مي‌خواهيم چند تخته چوب را با هم حمل و جابجا كنيم، ابتدا و انتهاي هر چوب را با سلفون مي‌پوشانيم تا لبه‌هاي آن‌ها محافظت شوند.

7-  يكي از روش‌هاي دكوراتيو ديوار استفاده از سلفون است. به اين صورت كه زماني كه رنگ روي ديوار هنوز خيس است، يك تكه از سلفون را به صورت چروك روي آن قرار مي‌دهيم. با انگشت دست مي‌توان اين چروك را ايجاد كرد. وقتي رنگ خشك شد، سلفون را از روي ديوار بلند مي‌كنيم. با اين كار بافت زيبايي روي ديوار ايجاد مي‌شود.

8- اصولاً از لابه‌لاي پنجره‌هاي قديمي باد وارد فضاي خانه مي‌شود. مي‌توانيم از اين سلفون‌ها براي درزگيري مناطق مورد نظر استفاده كنيم.

9-  اگر موقع باغباني و استفاده از بيل و بيلچه دسته آن‌ها از دستتان ليز مي‌خورد، دور دستتان يك يا دو لايه سلفون بپيچيد تا مانع ليز خوردن دسته شود.

10- از سلفون براي پوشش مكاني استفاده مي‌كنيم كه دانه‌هاي گياه را كاشته‌ايم. با اين كار رطوبت براي رشد گياه را زياد مي‌كنيم و تا موقعي كه بذرها رشد كنند خاك مرطوب مي‌ماند و يك گلخانه كوچك خواهيم داشت.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۶ ] [ ۱۱:۳۴:۵۱ ] [ sepantaseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی