sepantaseo
sepantaseo

 

با نگاهي گذرا به تاريخچه مبلمان متوجه مي‌شويم كه اين عنصر نياز اصلي افراد براي زندگي نبوده است، بلكه به ‌مرور زمان به عنوان عنصري باشكوه و پرزرق و برق طراحي ‌شده است. مبلمان در ميان مردم سرزمين مان از اهميت بالايي برخوردار است. در ادامه اين مطلب را به نقل از سايت مبل قائم مي‌خوانيم.

در كشور عزيز ما بيشتر افراد از ميان انواع مبل، طرح استيل يا كلاسيك را انتخاب مي‌كنند؛ زيرا مردم ايران علاوه بر مهمان دوستي، عاشق شكوه و عظمت نيز هستند. مبل استيل، علاوه بر كاربردي بودن براي خلق فضايي مجلل، درخور پذيرايي از مهمان ايراني باشكوه و مناسب است. همان‌طور كه اطلاع داريد، هزينه اين نوع مبل نسبت به مبلمان راحتي تمام پارچه بيشتر است و تعويض هر چند وقت يك بار آن اصلاً مقرون به صرفه نيست پس بهتر است تا حدي با روش هاي تعميرات مبل آشنا باشيم.

كدام مبل ارزش تعمير را دارد؟

 اولين قدم در تعمير يا تعويض مبل اين است كه از خودتان بپرسيد آيا اين مبل ارزش تعمير و احيا را دارد؟ اگر مبل شما كلاف خوبي دارد و بدون هرگونه شكستگي است، مي‌توانيد به فكر تعمير آن باشيد. كلاف مبلمان به خصوص مبل استيل كه درصد زيادي از آن از چوب كارشده است اهميت بسياري دارد، البته در انواع مبل راحتي هم بايد توجه ويژه‌اي به كلاف اصلي داشت.

از آنجايي كه در بيشتر طرح هاي مبلمان راحتي، قسمت اعظم كلاف كاملاً در زير پارچه قرار مي‌گيرد و ديده نمي‌شود، كمتر موردتوجه قرار مي‌گيرد. بايد بگوييم كه كلاف مبل راحتي نيز مانند مبل استيل، اهميت بسيار زيادي دارد.

چه زماني بايد رنگ چوب و پارچه را تغيير داد؟

 قدم بعدي، توجه به رنگ چوب بدنه مبل است. درصورتي‌كه پرداخت يا رنگ چوبتان سالم است و در هيچ قسمتي از بين رفتگي وسيعي وجود نداشته باشد، شما مي توانيد به راحتي سطوح خراشيده را ترميم كنيد، اما اگر قسمت زياد و عميقي از سطح پرداخت چوب آسيب ديده باشد بايد رويه و پارچه مبل را درآورده و با كمك دستگاه‌هاي مخصوصي، سطح آن را صيقل داده و چوب را از نو پرداخت و رنگ آميزي نماييد.

در مورد تعويض پارچه هم همين طور است. بايد سطح پارچه و رويه مبل را كاملاً بررسي كنيد و درصورتي‌كه پارگي و يا پوسيدگي دارد، آن را تعويض نماييد.

درصورتي كه از تكراري بودن طرح و رنگ پارچه مبل به ستوه آمده ايد مي‌توانيد با تعويض كم هزينه و آسان كوسن هاي مبل، تنوع خوشايندي را براي خودتان به ارمغان بياوريد.

تعميرات مبل

 معمولاً به دليل هزينه بالاي پارچه و دستمزد نصب آن تا زماني كه فوم و اسفنج مبل فرسوده نشده باشد، افراد از تعويض پارچه خودداري مي كنند كه البته كار معقولي هم است. حتي در زمان از دست رفتن شكل و انعطاف فوم و اسفنج مبل، لزوماً نيازي به تعويض پارچه آن نيست.

 

درصورتي‌كه پارچه، كيفيت لازم را داشته باشد، پيشنهاد مي‌كنيم از تعميركار بخواهيد كه پارچه رويه را جدا كند و بعد از تعويض فوم و اسفنج، مجدد همان پارچه قبلي را رويه كوبي نمايد. اين كار براي افرادي كه از طرح و رنگ پارچه‌شان راضي هستند و يا قصد تعمير مبلمان خود را با كمترين هزينه ‌دارند مناسب است.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۸ بهمن ۱۳۹۶ ] [ ۰۳:۳۵:۱۹ ] [ sepantaseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی