sepantaseo
sepantaseo

 همانطور كه مي دانيد سوپاپ اطمينان و همچنين شير اطمينان جزو كاربردي ترين لوازم صنعتي به شمار مي روند. در مقالات قبل شما را با نحوه تست سوپاپ اطمينان و همچنين راهكار هايي براي تعويض شير اطمينان آشنا كرديم. در ادامه با ما همراه باشيد تا شما را با نحوه جلوگيري از چكه كردن شير اطمينان و همچنين سوپاپ اطمينان آشنا كنيم.

ممكن است تا به حال متوجه شده باشيد كه شير اطمينان شما بعد از مدتي چكه كند. ممكن است به مرور اين اتفاق بيافتد و يا نصب نا درست شير اطمينان اين مشكل را به وجود آورده باشد. دلايل مختلفي وجود دارد كه ممكن است باعث چكه كردن شير اطمينان شود. مهم نيست كه شير اطمينان به چه دليل چكه مي كند مي توانيد با استفاده از مراحل زير شير اطمينان مورد نظرتان را تعمير كنيد.

مرحله اول

اولين كاري كه بايد انجام دهيد اين است كه خيلي راحت كارهاي اوليه و محكم كاري ها را انجام دهيد. چند بار بايد شير را باز و بسته كنيد. شايد فقط با اين كار دوباره شير اطمينان درست كار كند و مانند روز اولش شود. اگر ديديد كه شير اطمينان خيلي كم چكه مي كند اين كار را حتما اجام دهيد شايد با همين باز و بسته كردن ساده شير شما تعمير شود. اگر ديدي كه شير شما خيلي چكه مي كند بايد از مراحل ديگر براي تعمير شير اطمينان و يا سوپاپ اطمينان استفاده كنيد. شايد هم ناچار شويد به كل شير اطمينان را تعويض كنيد.

مرحله دوم

در اين مرحله ابتدا بايد گازي كه وارد آبگرم كن مي شود را قطع كنيد. شير گاز را پيدا كنيد و آن را در وضعيت خاموش قرار دهيد. متوجه اين نكته باشيد كه شايد لازم باشد قبل از اينگه دوبار شير را باز كنيد از يك مامور گاز براي اين كار كمك بگيريد. البته اين مورد بستگي به محل زندگي شما نيز دارد. اگر از هيتر برقي استفاده مي كنيد نيز بايد جريان برق را قطع كنيد.

مرحله سوم

قبل از اينكه هركاري را با آب گرمكن انجام دهيد بايد شير آب سرد را بسته باشيد. از آنجا شيري كه در انتها قرار دارد ممكن است لازم شود تا باز شود. اين كار به شير اطمينان اجازه مي دهد تا باز شود و آب داخل تانكر خالي شود.

مرحله چهارم

مرحله بعدي در تعمير سوپاپ اطمينان و جلوگيري از چكه كردن شير اطمينان از اين قرار است. حالا زمان آن رسيده است كه لوله سرريز را از شير اطمينان فشار جدا كنيد. ممكن است براي بريدن لوله سرريز به اَره نياز پيدا كنيد. البته فقط اگر آن را به شير اطمينان لحيم و يا چسبانده بودند لازم است تا آن را ببريد. در غير اين صورت راحت تر مي توانيد لوله سرريز را جدا كنيد. حالا كه لوله سرريز را برداشتيد مي توانيد با يك آچار و انبر مخصوص شير اطمينان را باز كنيد تا آن را تعويض كنيد.

براي اطلاع از قيمت سوپاپ اطمينان به سايت فروشگاه مهبد مراجعه كنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۱:۱۴ ] [ sepantaseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی