sepantaseo
sepantaseo

در قسمت هاي قبلي ابتدا از نكاتي گفتيم كه بايد در دكوراسيون و چيدمان مبل ها در منزل رعايت شود، در ادامه نبايدها را شروع كرديم و اينكه چه كارهايي ممكن است تاثير منفي بر روي دكوراسيون منزل ما بگذارد. در اينجا اين نبايدها را با هم ادامه مي دهيم:

اتاق ها را يك شكل نكنيد

هر فضا بايد شخصيت خاص خود را داشته باشد بنابراين سعي كنيد مكان هاي مختلف خانه را شبيه به هم تزيين نكنيد. به عنوان مثال اگر به رنگ آبي تمايل داريد، درجات مختلف آبي را براي هر فضا به كار گيريد يا كلكسيون ليوان را در اتاق پذيرايي و كلكسيون قوري را در آشپزخانه قرار دهيد، يا پايه مبل فلزي براي يك اتاق بيشتر چوبي انتخاب كنيد.

 

دو قاب را نامتقارن از ديوار آويزان نكنيد

مهم نيست كه درون قابتان يك عكس خانوادگي است يا يك اثر هنري، شما بايد قاب هايتان را به صورت مستقل يا در قالب يك مجموعه از ديوار آويزان كنيد. اگر مي خواهيد دو قاب را در كنار هم از ديوار بياويزيد دقت كنيد يا به صورت موازي در كنار هم يا عمودي روي هم قرار گيرند. (تنها روي ديوار راه پله ها است كه مي توانيد آنها را به صورت نامتقارن كنار هم بچينيد) آويزان كردن آنها در فاصله اي زياد از هم نيز اشتباه ديگري است كه نبايد مرتكب شويد.

پس از قرار دادن آنها بر ديوار مطمئن شويد كه فاصله آنها بين ۵ تا ۱۵ سانتي متر از يكديگر است. در غير اين صورت آنها مانند جزايري دور افتاده در دل اقيانوس به چشم مي آيند.

 تمام خانه خود را سفيد نكنيد 

افراد بسياري از رنگ ها مي ترسند بنابراين ترجيح مي دهند از آنها استفاده نكنند. اين كار به زيبا شدن خانه شما كمكي نمي كند. براي اين كه فضاي خانه خود را گرم تر كنيد، مجبور نيستيد از رنگ هاي جيغ و تيره استفاده كنيد. خاكستري، زرد، كرم، آبي كمرنگ هم مي توانند فضاي خانه شما را گرم تر و جذاب تر كنند، يك پايه مبل تيره هم مي تواند جلوه بهتري به مبل شما بدهد.

 

به خانه خود هويت دهيد

خانه شما بايد معرف شخصيت شما باشد. بنابراين عكس هاي خانوادگي يا آثار هنري فرزندانتان را قاب كنيد و از ديوار بياويزيد. اتاق نشيمن فضاي خوبي براي اين كار است. نترسيد، هر چه معرف شخصيت شما است و از تماشاي آن لذت مي بريد را در فضاي خانه و مقابل چشمتان قرار دهيد و با ديدن آن لبخند بزنيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۴ مهر ۱۳۹۷ ] [ ۰۴:۰۹:۲۲ ] [ sepantaseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی