sepantaseo
sepantaseo

همانطور كه مي دانيد براي تميز كردن گريل استخر نياز به آگاهي داريد. اگر به گريل استخر رسيدگي كنيد و آن را تميز نگهداريد خواهيد ديد كه چقدر دوام دارد و نيازي به تعويض اين نوع گريتينگ ها پيدا نمي كنيد. در مطالب قبل شما را با نحوه تميز كردن گريل استخر آشنا كرديم در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد تميز كردن گريل استخر اطلاعات بيشتري به دست آوريد.

گفتيم كه براي تميز كردن گريل استخر بايد دستكش دست كنيد و گريل ها را به نحوي كه گفتيم از جايش بلند كنيد و سپس تمامي گرفتگي ها و برگ ها و زباله هاي ريخته شده و گير كرد در گريل را بيرون آوريد و داخل كيسه زباله بريزيد.

حالا يك تلمبه لجن كشي را داخل يك سطل با 5 گالن آب قرار دهيد. و سطل را در جايي پايين تر از گريتينگ ها قرار دهيد. اگر نياز بود لازم است تا جايي را بكنيد و گود كنيد تا سطل را در آنجا فرار دهيد كه پايين تر از گريل دور استخر باشد. سطل را پر از آب كنيد تا تلمبه در آن شناور شود.

لبه تلمبه را وارد گريل استخر كنيد و قسمت ديگر تويوپ را جايي كه مي خواهيد آب به آنجا جريان پيدا كند قرار دهيد. تلمبه را به برق بزنيد و اگر لازم بود از سيم هاي اضافي براي بيرون آوردن گرفتگي ها  تميز كردن گريتينگ استفاده كنيد.  تا زماني كه ديگر آبي براي تخليه شدن باقي نماند پمپ را روشن بگذاريد. سپس پمپ را خاموش كنيد و آن را از برق بكشيد و از سطل بيرون بياوريد.

در هنگام تميز كردن گريل استخر مراقبل باشيد تا تلمبه به گريل آسيبي وارد نكند البته اگر از گريل هاي با كيفيت و با دوام براي دور استخرتان استفاده كنيد خواهيد ديد كه هيچ آسيبي به گريل شما وارد نخواهد شد.

براي تهيه بهترين انواع گريل استخر مي توانيد با كارشناسان ما در تماس باشيد.

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۱۰:۲۷ ] [ sepantaseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی