sepantaseo
sepantaseo

 آيا به دنبال يك قاليشويي در غرب تهران هستيد؟ قاليشويي ميهن به عنوان بهترين قاليشويي در تهران بسيار معروف و مورد اطمينان بسياري افراد است. شما مي توانيد با سپردن فرش و گليم خود به اين قاليشويي در تهران از خدمات شستشو و تعمير فرش بهره مند شويد.

اما اگر توانايي استفاده از خدمات اين مجموعه را نداريد و در تهران زندگي نمي كنيد مي توانيد از آموزش هايي كه در مورد نگهداري و شستشوي فرش به شما مي دهيم بهره مند شويد. در مطالب قبل شما را با افزايش دوام فرش و همچنين ۵ لكه اصلي فرش آشنا كرديم. در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد اين قاليشويي در تهران و آموزش شستشوي فرش اطلاعات بيشتري به دست آوريد.

مي توانيد با جاروبرقي نيز فرش هاي خود را به نحو احسنت تميز كنيد.

براي تميز كردن و شستشوي فرش كافي است تا به موارد زير عمل كنيد.

تجهيزات لازم

مخلوط آب و شوينده

چند قاشق نمك( نمك دريا)

نمك طعام

حوله يا لباس هاي تميز و كهنه

محلول شوينده را در يك اسپري بريزيد اما خيلي آن را تكان ندهيد تنها كافي است تا محلول به خوبي تركيب شود.

كمي از نمك را روي نواحي كه مي خواهيد به خوبي تميز شود بپاشيد. لازم نيست تا به خوبي لكه هاي فرش را با نمك بپوشانيد.

محلول را روي لكه ها اسگري كنيد و اجازه دهيد تا چند دقيقه بماند. با استفاده از برس پرز هاي فرش را در جهت موافق برس بكشيد. اين كار به تميز شدن و زيبايي پرز هاي فرش كمك مي كند.

اگر هنوز هم لكه روي فرش و پرز ها مي بينيد ۹۰ درجه بچرخيد و دوباره پرز ها را برس بكشيد. حوله را روي فرش فشار دهيد و اجازه دهيد تا فرش حوله را مرطوب كند.

در مطالب بعدي شما را با ساير ترفند ها در شستشوي فرش آشنا خواهيم كرد.

با استفاده از خدمات بهترين قاليشويي در غرب تهران يعني قاليشويي ميهن مي توانيد از خدمات منحصر به فرد اين مجموعه بهره مند شويد.

 

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۵:۵۲ ] [ sepantaseo ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی